Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2007 09:33 - Maичина молитва
Автор: otecdeiman Категория: Изкуство   
Прочетен: 436 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.12.2007 21:06


Слънцето вече залязва,бързо се спуска нощта
чува се вопъл и дълбока въздишка се разнася в нощта.
В стаичка малка от бледа светлина огряна
се вижда жена на колене стои.

Плаче тя и сълзите си с длани изтрива
в душата и майчина ,огън гори.
Изтощена от плач глава си повдига
и тъжно шепне в този час.

О Боже,о Боже,прости на синът ми
млад е още а и не знае за теб.
Прости му грубия нрав и думите остри,
защото не знае какво прави той.

О Боже,пази го постоянно,
защото толкоз примамки има навън.
Ако ти не го пазиш по пътища лоши ще тръгне
млад е още, не може да се пази сами.

А примамките пред него са толкова много
на всеки ъгъл предлагат дрога, дори без пари.
Може туй любопитството му да разпали да опита
а после много трудно може да спре.

А и сигурно желаещи има мнозина
да му покажат как се изкарват лесни пари.
А той нали си е буен кат нищо ще хлътне
а сетне за дълго в затвора ще спи.

О Боже,живота му всеки миг е в опасност
за туй те моля над него да бдиш.
Прости му Боже и към теб привлечи го
и живота му Ти напълно промени.
.
Защото инак за мен е изгубен
а не за това ми го Ти подари.
Преди 16 години Ти ми го даде
сега пък аз го предавам на Теб.

Нека бъде твой за винаги Исусе
живей в сърцето му вечно Христе.
И нека за нас не бъде раздялата вечна
а когато преминем да бъдем и двамата с Теб.

Доверявам се на Тебе Боже
оставяйки синът си в Твоята ръка.
Защото знам ,че любящ си и верен
за туй на пълно доверявам ти се аз.

След тези думи лицето и в миг промени се
стана ведро и спокойно сякаш няма проблем.
А после си легна и в сън сладък потъна
спокойна бе вече за своето дете.



Тагове:   молитва,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: otecdeiman
Категория: Изкуство
Прочетен: 16132
Постинги: 7
Коментари: 4
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930